Toprak Razgatlıoğlu yeni Pirelli arka lastikle rekora imza attı

0

Toprak Razgatlıoğlu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Takımı), Autodromo Internacional do Algarve'de düzenlenen Pirelli Portekiz etabında üç zafer elde etti. Cumartesi günü 1. Yarışı kazanan sürücü, Pazar günü her iki yarışın da galibi oldu. BMW sürücüsü, arkada D0661 spesifikasyonuna sahip SC0 geliştirme lastiğinin tüm potansiyelini kullanma konusunda en yetenekli kişi olduğunu kanıtladı. Hem Superpole Yarışı hem de Yarış 2'de arkada bu lastiği, önde ise standart SC2'yi kullanarak zafere ulaşan Razgatlıoğlu, WorldSBK yarışını üst üste 13 kazanan ilk ve tek sürücü olarak rekoru kırdı. WorldSSP'nin 2. Yarışını Yari Montella (Barni Spark Yarış Takımı – Ducati) kazandı. 1. Yarışta ön lastik olarak standart SC1'i, arka lastik olarak ise standart SC0'ı seçen İtalyan Ducati sürücüsü, Cumartesi günü pol pozisyonundan başlayarak Stefano Manzi'nin (Pata Yamaha Ten Kate Racing) yaklaşık 6 kat önünde galip geldi. ikinci yarışı aynı lastik kombinasyonuyla ikinci sırada tamamlayarak ikinci oldu. Kazanan seçim SC0 geliştirmesi oldu. “Superpole Yarışı, lastikler açısından bizim için ilginç bir mücadeleyi temsil ediyordu. Kağıt üzerinde SCX, sıcak koşullarda maksimum kavrama performansı için en uygun çözümdü. Sürücüler dün standart SC0'a kıyasla D0661 lastiğiyle daha fazla güven kazandıkça ve yol tutuşunda hafif bir artış elde ettikçe, altısı risk aldı ve yeni bileşiği seçti. Bu binicilerden biri olan Razgatlıoğlu, yeni bileşiği anlama ve onu en üst düzeyde kullanma konusunda en yetenekli kişi olduğunu kanıtladı. İlk yarışı tam üç saniye farkla kazandıktan sonra ikinci yarışta da başarısını tekrarladı. Bu yeni lastiğin hemen hemen tüm sürücülere verdiği heyecan, ekiplerin etkili bir şekilde çalışmasına olanak sağladı. Bu şekilde ekipler motosikletlerine ince ayar yapmak için her fırsattan yararlanabildiler, aynı zamanda rekabet güçlerini artırdılar ve geliştirme çalışmalarının devamı için kapsamlı yararlı veriler sağladılar. Bir süre önce Most'ta ve bu hafta sonu Portimão'da iki yeni geliştirme çözümümüz SC1 ve SC0 ile anında elde ettiğimiz rekabetçi sonuçlardan çok memnunuz. Ancak uzun vadeli hedefimizin her iki ürün ailesini de mümkün olan en geniş kullanım alanına sahip olacak şekilde geliştirmek olduğunu unutmamalıyız. “Bu yüzden turu tamamlamadan önce diğer pistler ve farklı koşullar hakkında daha fazla geri bildirim almamız gerekiyor.” KULLANILAN LASTİKLER WorldSBK · Yarış galibi Toprak Razgatlıoğlu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Takımı) gibi takım arkadaşı Michael van der Mark da Superpole Yarışı'nda önde SC2 üretim lastikleri, arkada ise geliştirilen SC0 D0661 lastiklerle yarıştı. Arkada yeni lastiği kullanan diğer dört sürücü Bautista, Rea, Syahrin ve Lopes, ön için standart SC1'i seçti. SCX arka ve SC2 ön lastikleri kullanan Scott Redding (Bonovo Action BMW) haricinde diğer tüm sürücüler SC1 ön ve SCX arka kombinasyonunu seçti. · 2. Yarışın gridi için seçilen lastikler Cumartesi günü yapılan 1. Yarışın tekrarıydı. Tüm sürücüler arkada D0661 spesifikasyonuna sahip SC0 geliştirme çözümünü tercih ederken, yalnızca üç BMW sürücüsü Toprak Razgatlıoğlu, Michael van der Mark ve Scott Redding standart SC2'yi, diğerleri ise standart SC1'i tercih etti. WorldSSP · 2. Yarış gridi için lastik seçimi, 1. Yarışta olduğu gibi önde standart SC1 ve arkada standart SC0 idi. · Adrian Huertas (Aruba.it Racing WorldSSP Takımı – Ducati) 1' ile yarıştaki en iyi zamanı belirledi. 43.578. Yari Montella'nın önceki gün belirlediği yeni rekoru 1'43.246 ile kıramasa da, WorldSSP 300 rekorunu az farkla geride bıraktı. Mirko Gennai (MTM Kawasaki), Portimão'da iki galibiyetle bu kategorinin en iyisi olduğunu kanıtladı. FIM Supersport 300 Dünya Şampiyonası Hafta sonu aldığı iki galibiyetle Kawasaki sürücüsü bu pistteki son altı yarışın beşini kazandı. Bu kategorideki tüm sürücüler ön ve arka standart SC1 lastiklerle yarıştı. WorldWCR · FIM Kadınlar Pist Yarışı Dünya Şampiyonası'nın ilk yarışında Maria Herrera (Klint Forward Factory Team) birinci, Ana Carrasco (Evan Bros Racing Yamaha Team) üçüncü olurken, ikinci yarışta pozisyonları değişti. Sara Sanchez (511 Terra&Vita Yarış Takımı) Portimão'daki her iki yarışı da ikinci sırada tamamladı. Tüm sürücüler ön ve arka SC1 lastikleriyle yarıştı. Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul etmek Mesajları Oku

ekrem abi sitesi